Hvis du vil klage over et produkt du har købt hos os, og mener at du ikke modtager den fornødne respons hos Rimbøl Teknik A/S, så har du på denne side mulighed for at finde de oplysninger du søger vedrørende klagemuligheder hos forskellige instanser.
Hvis du vil klage over et produkt fra Rimbøl
Oplysning om klagemuligheder
Hvis du vil klage over et produkt købt hos Rimbøl:
Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
Hvis din klage bliver afvist af Rimbøl
OPLYSNING OM KLAGEMULIGHEDER
Hvis du vil gå videre med din klage:
Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3. sal Th. 1609 København V
Du kan klage til Teleankenævnet via www.forbrug.dk
Link til Europa-Kommissionen
Oplysning om klagemuligheder
Europa-Kommissionens online klageportal:
Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Forbruger Europa er udpeget af Europa-Kommissionen som officiel formidler af klageportalen (kontaktpunkt). Forbrugere og virksomheder kan kontakte Europa-Kommissionen, hvis de har brug for vejledning i portalens funktioner eller klageprocesser.
Klagen indgives til www.ec.europa.eu/odr
Sådan fungerer portalen
OPLYSNING OM KLAGEMULIGHEDER
Sådan fungerer portalen
Forbrugeren kan indgive en klage på sit eget sprog. Klageportalen oversætter klagen maskinelt til sælgerens sprog. Det er frivilligt for virksomheden, om den vil benytte klageportalen. Der kan dog være et gebyr hos det valgte klageløsningscenter eller klagenævn.
Det er gratis for forbrugere og virksomheder at bruge klageportalen.
Oplysninger herom kan findes på portalen: ADR-Direktivet og ODR-Forordningen
Spørgsmål til portalen
Kontakt Forbruger Europa
Forbrugere og virksomheder, der har spørgsmål om klageportalen kan kontakte Forbruger Europa
Email: odr@forbrugereuropa.dk
Telefon: 41 71 53 34
Åbningstider: 09.00-12.00 på hverdage